Aspen – świeżo-owocowo-zielona linia zapachowa dla mężczyzn, wprowadzona do sprzedaży przez firmę Coty w roku 1989. Przeznaczona dla dynamicznych osób, które lubią życie pełne zmian, niespodzianek i niebezpiecznych wyzwań, przede wszystkim zaś kochają szybką jazdę na nartach (Aspen to słynna miejscowość narciarska w stanie Kolorado w USA).
Ewolucja zapachu: początek – cytrusy, bergamota, mięta: środek – lawenda, weti- wer, przyprawy korzenne: tło – mech dębowy, ambra, piżmo. Aspen Discovery – drzewno-ozonowo-zielona woda kolońska dla mężczyzn, wprowadzona do sprzedaży w 2001 roku przez firmę Coty. Reklamowana hasłem: „Znajdź swoją własną ścieżkę”. Zapach ma zapewniać poczucie spokoju, jakie zwykle towarzyszy kontaktom z naturą. Twórcy kompozycji wykorzystali nuty zapachowe charakterystyczne dla okolic słynnego kurortu w stanie Kolorado w USA – m.in. zapach mroźnego powietrza i lasu świerkowo-sosnowego.
Ewolucja zapachu: początek – cytrusy, ozon, zielone liście, jabłko, alpejskie jagody, anyż, szałwia: środek – leśna żywica, lawenda, jałowiec: tło – świerk, sosna, dąb, sandałowiec.
Aztek – orientalno-korzenna woda toaletowa dla mężczyzn, wprowadzona do sprzedaży przez firmę Yves Rocher. Zapach intensywny, bogaty, przyciągający. Energiczny i zarazem marzycielski, męski i zmysłowy. Kompozycja przeznaczona dla osób, które chciałyby zbudować lepszy świat i nigdy nie zapominają, że to, co robią, może mieć wpływ na przyszłe pokolenia, są przy tym szczere i naturalne, lubią również trochę pofantazjować i roztaczać wokół siebie zmysłowy urok. Brązowo-rudy flakon przypomina aztecki totem. Ewolucja zapachu: początek – estragon, piołun, lawenda: środek – kminek, goździk, róża: tło – nuty drzewne, piżmo.
Leave a reply